petek, 20. november 2015

Novoletne kroglice


Jaz sem že čist padla noter v izdelavo božičnih izdelkov takih in drugačnih. Na tej voščilnici sem naredila novoletne kroglice jih zasenčila z blazinicami prav tako papir in nastalo je tole v rdečkastih tonih.




Na svoji Fb strani sem pripravila majhno nagradico, pokukajte : Lea ustvarja

IZZIV: craftyhazelnutschristmaschallenge2

6 komentarjev:

  1. Ko enkrat padeš notri, je težko nehati. .-) Super si senčila kroglice in nastala je zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe bunkice si naredila in všeč mi je dodatek zelenja s kristalčkom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, poznam to, kako te kar vleče naprej...
    Lepe novoletne kroglice so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi

    He is super nice.
    Thanks for joining us at CHCC2
    grtjs lisbeth
    DT-CHCC2

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)