sobota, 17. december 2016

Božična kroglica



Vsak dan imamo 
veliko možnosti, 
da uresničimo
 svoje želje.
 Vsak dan smo lahko 
zadovoljni in
 najdemo veliko razlogov, 
da uspemo.




7 komentarjev:

  1. Kako super voščilnica, mislim da imam podobne kamenčke, pa se niti približno nisem spomnila da bi jih lahko takole super uporabila, res dobra ideja. Hvala da metuljčkaš z mano na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem imela te kamenčke že zeloo dolgo pa sploh nisem vedla kje jih naj uporabim..potem pa sem na pinterestu zasledila nekaj podobnega pa sem poskusila, ter sem zelo zadovoljna z izgledom :)

      Izbriši
  2. Pa ne vem, če jih nimam tudi jaz , tiste, ki se steklijo pri mojih objavah. Neverjetno, kako se jih da lepeo zložiti na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam..včasih si sploh ne misliš kako dobro bo kaj izpadlo dokler ne poskusiš :) se že veselim če vidim kaj podobnega iz kamenčkov na tvoji strani ;)

      Izbriši
  3. Super ideja in kako krasen balonček je nastal :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetleča, bogat kot se za te praznike spodobi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)