četrtek, 9. november 2017

Pobarvan motiv


Razveselila sem se novega izziva v CRAFT-alnici na temo pobarvan motiv.
 Barvanja se vedno rada lotim saj takrat človek prebudi otroka v sebi
in se v današnjem tempu malce sprosti.
 Zato sem se odločila pobarvati motiv Magnolia Tilda in snežak, 
ki sta mi zelo luštna.




4 komentarji:

  1. Zelo luškan motiv si krasno pobarvala. Super si sestavila voščilnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen motiv si izbrala in ga zelo lepo pobarvala :-)) Lepa voščilnica je nastala.
    Vesela sem tudi jaz, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Me je kar poneslo v zimske dni, lepo pobarvan motiv in super zimska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luškan motiv in lepa zimska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)