torek, 5. december 2017

Adventni venčki 2017


Moji letošnji izdelki adventnih venčkov, ter venčkov za na vrata.

















6 komentarjev:

  1. Vauu, kako si bila pridna. Mojstrovine in prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo razstavo si nam pripravila, užitek pogledati. Če si pri nekaj venčkih uporabila vrvico iz tedija, potem naj ti povem, da sem tudi jaz ustvarjala venček z njo, sicer za eno drugo priložnost. Super pride.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja volna je iz tedija in sem tudi jaz vec kot navdusena nad njo, sem jo videla pri drugi ustvarjalki pa sem morala pokusiti tudi sama. Ter kako je mehkaa :)

      Izbriši
  3. Prava paša za oči. :-) Čudoviti so. Vsi po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti venčki, kar težko bi bilo izbrati med vsemi le enega.
    Lp, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepi venčki, prava paša za oči, čisto vsi so prelepi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)