sreda, 10. april 2019

SKICA: Izziv CRAFT-alnice


Oh kako sem ponosna. Postala sem gostja 
1. slovenskega blog izziva CRAFT-alnice za mesec april 2019
Moram priznati, da sem že nekdaj sanjala o tem, kako bi bilo lepo....
in ja uresničilo se mi je punce so me sprejele za gostjo.
Tako sem dobila prvo nalogo izdelati voščilnico po dani skici:


mora pa biti moško/fantovska.
Temo novega izziva je izbrala: ANDREJA M.
Sponzor meseca aprila pa je: 
spletna trgovinA Day For Daisies.


Dobila pa sem od njih sponzorski material-digi štampiljko
 z motivom fantka, ki je uporabljena na voščilnici. 





Vabljene k izzivu tudi ve tukaj pa sta še ostali punci s katerima sem sodelovala.

Hvala sponzorju ter puncam za tako tople sprejem.






5 komentarjev:

  1. Zelo lepo si uporabila dano štampiljko in naredila luštno voščilnico :-)) Super si sledila skici. Vesela sem, da si naša gostja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si ustvarjala po dani skici in nastala je super fantovska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo fantovsko voščilnico si izdelala. Čestitke za gostjo ustvarjalnega tima!

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej čestitke za GDT pri CRAFT-alnici :)! Super si skombinirala paprije in skico. Fantič med prebirnajem pravljic res prav lepo sodi na celoto :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si povezala barve papirjev in motiva. Hvala, ker si naša gostja

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)