torek, 10. marec 2020

CVETOČA POMLAD


Če imate lepe misli,  
bodo sijale z vašega obraza 
kot sončni žarki in 
zmeraj boste videti čudovito.
 Roald Dahl




10 komentarjev:

  1. Tvoj šopek je res tisti pravi, pomladni, da človeku kar srce zaigra. Prelepo pristoji voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit šopek in lepa misel.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičen šopek rožic si pripela na voščilnico. Lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si sestavila voščilnico s čudovitim šopkom marjetic in spominčic. :-) Hvala, ker si s pomladnim cvetjem okrasila Veselo hiško.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Leycika, ob spominčicah in marjeticah srce nežno vztrepeta ob spominu na tiste mladostne lepe dni. Čudovita voščilnica ! Hvala, da si nas obiskala v Veseli HIški in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lep šopek si nabrala. Vesela sem, da si z njim polepšala Veselo hiško.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, kako čudovita in pomladna voščilnica. In krasna misel.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako pozitivna voščilnica, prav polepšala mi je dan. Hvala, ker sodeluješ v Vesli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lea, končno sem te le dočakala na mojem izzivu, jaz pa potem tako dolgo ne komentirala. Hvala, da s teko svežim šopkom sodeluješ pri meni in še vabljena.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo misel si delila v popotnico tvoji čudoviti voščilnici polni sončka. Obožuje Roalda Dahla, ker v meni vedno znova zbudi otroka :-)
    Hvala, ker sonček prinašaš v Veselo hiško!
    Prijazen vikend želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)