torek, 9. junij 2020

VABILA ZA ABRAHAMOVKO


Junija 23. praznuje moja mama 50 let. 
Seveda sem takoj priskočila na pomoč in ji izdelala vabila.
Samo izdelavo je prepustila kar meni, ter dejala
da kar koli bom izdelala bo okej.
Je ljubiteljica roza barve prav tako kot jaz, 
všeč pa so ji tudi rožice in ptički. 







Prijavljam na izziv:

4 komentarji:

  1. Čudovita vabila. Mama že ve, komu mora prepustiti to nalogo. Lepo praznujte!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna vabila si izdelala. Lepo praznujte!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo....kako zelo so mi lepa...prav čudovita so!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)