sreda, 18. november 2020

Srčki na leseni deski


Že lansko leto mi je bil ta izziv z lesenimi deskami takoo zelo všeč, da sem bila prav navdušena, ko sem videla, da jih bomo uporabljale tudi letos. Prvo sem nameravala na sredino zalepiti samo veliki srček iz filca ampak, ko sem ugotovila, da imam tudi manjša srca mi je to nekako bolj padlo v oči. Da ne bodo ravno vse enake :) Kot sem že omenila srčki so izrezani iz filca ostale dodatke pa sem kar kombinirala iz ostalih setov, kar sem imela pri roki. Kombinacija mi je, kar všeč in me vleče na božični čas. Zraven manjkajo samo kakšni medenjaki ;) 




 

4 komentarji:

  1. Prav navdušena sem nad tvojimi visečimi srci in dodatek zvezdic mi je super. Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo in srčki iz filca dodajo še dodatno mehkobo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa srčna voščilnica. Čudovito ozadje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)