sreda, 28. avgust 2019

Rumeno, rdeče, rjavo, oranžno


Še vedno je z nami vroooče poletje,
 ampak mene že nekako prevzemajo jesenske barve,
 ter jesenski izdelki.
 Težko bi rekla kateri letni čas imam raje poletje ali jesen...
Oboje je tako edinstveno.
 Poletje zato, ker se večkrat zbere skupaj vsa družina, prijatelji ob pikniku.
 Jesen pa bolj za poglabljanje vase.
 Tih vetrič, šumenje listja, sprehodi po vinogradu ter po gozdovih,
 še raje pa, ko prideš iz gozda z polno košaro nabranih gob. 
Upam, da letos najdem kaj lepotičk.

Sedaj pa k moji temi.
 Izdelala sem žensko voščilnico za rojstni dan, 
en jesenski venček za na vrata z lisičko,
 za na konec pa vam moram pokazati našo bučo hišo velikanko, 
ki je težka kar 9.4 kg. 
Mama je namreč nanjo zeloo ponosna. 





2 komentarja:

  1. Krasna voščilnica, pa dekoracija tudi, buča pa vauuu.
    Meni so ljubi vsi letni časi, krasno se mi zdi, da jih imamo tako različne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super voščilnica, krasna dekoracija, ampak buča!!! Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)