sobota, 4. april 2020

Zvončki


Ja kot že veste...zaljubljena v te zvončke <3
Tako lepo pašejo na vsako voščilnico.
In tile srčki jo tako lepo poživijo.
Idejo o tej voščilnici sem dobila pri:
Njena postavitev mi je bila zelo všeč
in sem si jo malo sposodila ;)

Upam, da preživljate te dni kar se da lepo,
imamo priložnosti, da se lotimo k projektom,
ki smo jih do sedaj odlašale in se kar se da posvetimo
same sebi in se razvajamo.

Lep sončen dan Vam želim.
<3






Voščilnico prijavljam na izzive:

3 komentarji:

  1. Lepo ti je služila za navdih Sonjina voščilnica, s svojo modro barvo, pa si ustvarila nek čisto svojstven pogled. Zvončki so znanilci pomladi, tvoji pa so še srčni poleg. Hvala za pomladni šopek v moji galeriji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa in srčna voščilnica. Prelepo pride tudi v modri barvi.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, tole si pa štejem v čast, da ti je bila moja postavitev v navdih. Zelo mi je všeč tvoja izvedba. Krasne barve si kombinirala in srčki jo fantastično poživijo. :-) Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)