ponedeljek, 11. maj 2020

METULJ



Obožujem metuljčke, rožice, vile, drobne pikapolonice, ptičke
in vse, kar je povezano z samo naravo.

V soboto sem uredila svoje gredice, posadila korita z rožicami,...
Letos sem se odločila za roza-rumeno kombinacijo.
No priznam brez roza rožic ne gre nobeno leto, letos 
pa sem jih zato skombinirala še z rumeno, da je res lep
sončen kontrast. Mogoče Vam jih pokažem, ko malce 
zrastejo ter prekrijejo korita.

Sedaj pa k sami voščilnici. Izdelala sem jo svoji tašči za
rojstni dan. Zamislila sem si jo v bistvu malce drugače
ampak mi ni šlo po načrtu.
Namesto traku sem nameravala narediti tak ovitek iz papirja,
ki bi ga potem samo nataknila na samo voščilnici, ampak
se mi je zatikalo in zatikalo, na koncu pa še mi je zmanjkalo
belega papirja.
Ampak sem kljub temu s končnim izdelkom zelo zadovoljna,
roza svileni trak še posebej poudari celotno voščilnico.

Lep teden Vam želim







7 komentarjev:

  1. Krasno si se lotila metuljastega izziva in osrednji del lepo povezala z notranjostjo- Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica z zanimivim zapiranjem in krasnim metuljem. Super barve si kombinirala. Rožice pa le pokaži. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, še posebej mi je všeč način odpiranja. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je tvoja voščilnica z metulji :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si sestavila voščilnico z metuljem.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)