sobota, 30. oktober 2021

Preprosta tresočka z Božično zvezdico

Ta postopek preproste tresočke me je kar malce zasvojil. 
Zelo mi je všeč ter na vse se poda. 
Še vedno ustvarjam jesenske dekoracije, 
ki Vam pa bom jih pokazala v drugi objavi.
 Da pa si krajšam te dolge meglene dni 
rada ustvarim že kakšno zimsko voščilnico. 
Ob izdelovanju pa imam, kar nekaj zanimivih prigod.
 Imam namreč dve hišni mucki in si lahko predstavljate, 
kako zanimivo jima je to šelestenje ob izbiranju listkov.
 Je kar velik izziv sestaviti voščilnico, 
ko ti ne vede zmanjka kaki delček. 





 Ja ja nista tako pridni, kot izgledata tukaj.


Voščilnico prijavljam na izziv: 

Na njej sem uporabila šablono iz :

3 komentarji:

  1. Draga Lea. Že v galerijah so me pritegnile tvoje voščilnice. Ker me nekaj časa ni bilo v ustvarjalnih logih, sedaj nadomeščam primanjkljaj in sem pri komentiranju zelo odzadaj. Ampak tale tvoja tresočka pa je vredna posebnega komentarja. Res čudovita izbira vseh pripomočkov in tako je živahna. Komaj čakam, da bom imela čas malo bolj pozornega sprehoda po tvojih izdelkih, vidim, da si ustvarila tudi nekaj "sivkinega". Lepo. Upam, da ti pomočnici ne bosta razkopali jesenskih dekoracij, ki jih komaj čakam, da jih vidim. Lepo ustvarjaj in se imej lepo. Kmalu pa bom odprla tudi izziv, kjer bom pričakovala spet vse na temo Hrestača. Ni tako hudo kot se zdi , ogromno ključnih besed se skriva v pravljici in takrat vabljena z vsemi izdelki, ki bodo ustrezali, tudi starimi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lea, tvoja voščilnoica je tako lepa in vesela...tvoji ljubki nagajivki pa tudi :-D!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je čudovita tvoja tresočka. Tako lepo si vse skupaj skombinirala. In tvoji dve pomočnici sta očitno zelo utrujeni po ustvarjanju :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)