petek, 3. december 2021

Praznični punčki

Oh danes pa sem že od zjutraj med papirčki. 
Izdelujem namreč s polno paro praznične voščilnice,
da bodo pravočasno prispele v vse domove.
Idejo s punčkami sem zasledila na enem od izzivov.
Bile so mi tako všeč, da sem še jih jaz izdelala
po svoje.




 Prijavljam ju na izzive:

OSMI VESELO DECEMBRSKI IZZIV: KARKOLI PRAZNIČNEGA IZ POTISKANEGA PAPIRJA

Rdeč potiskan papir je iz trgovine TEDI, moder potiskani pa iz HOFERJEVEGA kolaž papirja. 

Punčka in ptička pa sta iz Najlepšega para.

Najlepši par-galerija meseca decembra

Z veseljem pa sodelujem tudi pri:

Praznični izziv pri ArtMBR 2021 – Hrestač in Klarina omara





2 komentarja:

  1. Tile dve prisrčni bi pa tudi mene morali vzpodbuditi, da uporabim šablone, ki so še zapakirane. Če pa prav dobro pogledam, pa me tale rdeča spominja na Klaro, ki odpira darila pod okrašeno smrečico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Resnično sem navdušena nad obema voščilnicama. Kako lepo si punčki postavila na dizajnerski papir in jima dodala smrečico in ptičjo hišico za čarobne praznike. Bravo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)