sreda, 16. december 2020

Božične zvezdice


Ker prvič letos nimam nobene Božične zvezdice, 
ki bi okraševala prostor s svojo čarobnostjo,
 poskušam njen čar uporabljati saj na voščilnicah.




Prijavljam na izziv:

7 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica- v celoti. Kaj misliš, da nebi popestrila moje galerije na temo hrestača v deželi rož?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z veseljem jo prijavljam v tvojo praznično galerijo. Nisem bila prepričana, če izpopolnjuje vse kriterije. Hvala da si me opozorila :)

      Izbriši
  2. Všeč mi je tvoja voščilnica s prazničnim napisom in prazničnimi barvami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa, v pravih barvah. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa božična zvezda! Hvala za sodelovanje pri Craftalnici, kjer sem ta mesec gostja. ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa božična zvezda. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je tvoja božična voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice!

    Želim ti lep skok v novo leto! V letu 2021 pa predvsem sreče, veselja, veliko uspehov in predvsem zdravja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)