četrtek, 3. december 2020

PRAZNIČNE


Vse, ki me poznate veste, da vsako leto komaj čakam, 
da se pričnejo decembrski izzivi. 
Tako rada si ogledujem vse te izdelke, 
ki si jih virtualno delimo med sabo. 
Božični čas je res zame najlepši čas. 
Vse te bleščice, novoletni okraski, figurice, dekoracije,...
ter še bi lahko naštevala.
 Tako so nastale različne praznične voščilnice, 
malo drugačne, kot ponavadi.
 Smrečice prijavljam na izziv k ArtMBR - PRAZNIČNI IZZIV. 
Voščilnico s ptički na leseni ograji pa k Veseli hiški - Praznični čas.







IZZIVI:
 

4 komentarji:

  1. Lea, zelo si me prijetno presenetila s posaditvijo smrekice pri meni. Zasneženi gozd, bogato okrašene smrekice, vse to potrebujem, da bo moj zgodba popolna. Če boš pa še ta prvo voščilnico objavila na FB in jo tako lahko prilepila k meni, bo pa moja sreča popolna. Pa pridi še, dovolj je knjučnih motivov, ki pa morajo biti glavi, tako kot tvoje smrečice. Seveda vse pohvale tudi za vse ostale voščilnice. Zelo so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mesec december je za nas ustvarjalke res magičen. Tudi jaz ga imama zelo rada. Še posebaj, ker si ob teh kratkih dneh lahko privoščimo še kakšno dodatno urico ustvarjanja. Tvoj šopek voščilnic je zelo prazničen in zimski. Ptički na leseni ograji so zelo ljubki. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite praznične voščilnice si ustvarila. Ptički na leseni ograji so prav čarobni. Hvala, ker si nas obiskala v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama imam rada ta praznični čas, lepo se je spet sprehajati med božično novoletnimi voščilnicam in jih občudovati. Čisto vse tvoje so vredne občudovanja, krasne so.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, da ste si vzeli čas :)